Data e postimit: 2019-10-27 14:19:42
Lexime: 15097
 Shqipëria dhe emigracioni
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Emigracioni
Autori: Erlind FAHRIU
Shkolla: "Tomorr Sinani"
Klasa: XIA
Qyteti: Cerrik
E-mail: erlindfahriu19@gmail.com


Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar këtë fenomen si problem që vjen si rrjedhojë e gjendjes së rëndë ekonomike dhe kushteve skandaloze të jetesës.
Kjo dukuri sjell një sërë pengesash dhe dëmesh për shoqërinë shqiptare dhe vendin që dita ditës po shpopullohet. Si fillim personat e larguar ulin ndjeshëm popullsinë dhe si rrjedhojë konsumi ulet duke sjellë më pak përfitime për bizneset sidomos ato të vogla të cilat së fundmi po përballen me burokraci shtetërore që është një tjetër shkak emigrimi, por këtë herë për vetë pronarët e bizneseve. Arsye tjetër e emigrimit është pasiguria që shfaqet në vend për të ardhmen. Shtysa kryesore e cila shtyn të rinjtë e Shqipërise të largohen duke e lënë këtë vend pa të ardhme pasi rinia presupozohet te drejtojë vendin në një të ardhme sado e afërt apo e largët qofte ajo.
I vetmi avantazh i emigrimit është kultura dhe ndihma ekonomike që karakterizon vendin ptitës së këtyre emigrantëve, por çfarë do të ndodhë me gjeneratën e dytë dhe të tretë të emigrantëve shqiptarë në këto vende? Ata do të shkëpusin çdo kontakt dhe kështu i vetmi avantazh pas pak kohësh do të zhbëhet.
Pra ajo që vumë re është se disbalanca është e thellë në favour të disavantazheve të emigrimit ndaj duhet të bëjmë ç’të mundemi për ta parandaluar këtë problem.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te rrime apo te ikim
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si nje blete punetore ,por nektarin e dergon ne atdheun e tij .Kjo perben progres per shoqerine. Dilema që qëndron sot mes të rinjve: të rrimë apo të i...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshir...
Autori: Okled Rakipi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analize dhe komente mbi dramen
Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e New York te viteve 50. Ura ne fakt eshte ajo qe lidh luksin dhe jeten e te pasurve te Manhatan me mizerien e Brooklyn(shtepine e emaigranteve). Dhe jane pik...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Fjalimi politik në parlamentin e Shqipërisë
Të nderuar zonja dhe zotërinj deputetë të Kuvendit të Shqipërisë.I nderuar Zoti Kryeministër dhe ju Zoti Kryetar i Parlamentit.Teksa po vija drejt kësaj foltoreje goxha të ngritur,një pyetje më lindi.E do kisha dëshirë ta ndaja me ju.A mun...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...




Komentet e fundit!

Emri: qazim
Email: qazimturdiu@gmail.com
Komenti: HMD Tirane o.t

Emri: rrezi
Email: rreziiiii@gmail.com
Komenti: mire por ndoshta pak me e thelluar ne mendim do te na bente pune



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com